poniedziałek, 22 października 2012

Mój ulubiony planer - darmowy szablon

Uwielbiam planować, zapisywać i notować. Chyba tylko dzięki temu, jakoś to wszystko ogarniam.

W pewnym momencie zwykła kartka i ołówek przestały mi wystarczać. Zaczęłam szukać gotowego szablonu organizera idealnego. Oczywiście skończyło się fiaskiem.
Dlatego metodą prób i błędów zaczęłam sam składać swoje własne planery. Mam ich teraz cały folder na różne okazje i potrzeby. Będę je tu sukcesywnie pokazywać, może Wam też się przydadzą.
Zaczynam od najprostszego, podstawowego, ale jednocześnie, moim zdaniem, najbardziej uniwersalnego planera na każdy miesiąc roku.


Taki widok jest dość ogólny, ale dzięki temu można w miarę łatwo ogarnąć całość. Jak już pisałam jest też uniwersalny, bo mogę go wykorzystywać do bardzo rożnych spraw. Przede wszystkim zapisuję w nim najważniejsze wydarzenia w danym miesiącu: urodziny, imieniny, wyjazdy, wizyty lekarskie itd. Dodatkowo nanoszę zajęcia pozaszkolne dzieci i informację kto je zawozi/przywozi.
Można też użyć go do planowania opieki nad dziećmi, posiłków itp.
Tak rozpisany, i modyfikowany na bieżąco, plan miesiąca, wisi sobie na lodówce w kuchni. Jest w foliowej koszulce, więc nie brudzi się łatwo. Obok niego jest też długopis na szybkie notatki.

Szablon mojego planera jest dostępny pod tym linkiem: podstawowy planer 2012


Zapraszam do korzystania i drukowania, dajcie znać czy Wam się podoba. Plik obejmuje całą końcówkę roku. Szablon na kolejny rok już się modyfikuje.

2 komentarze:

  1. Ja kupuje Family Plannery w formie kalendarzy wieszanych na ścianę (tylko trzeba szukać z rozpiską meisięczną, a nie tygodniową), hitem jest z Simpsonami, których uwielbia cała rodzina:) Każdy ma swoją rubrykę, jest też jedna, wspólna, na sprawy rodzinne. Czasem takie plannery mają naklejki albo dołączony długopis. Fajna sprawa, polecam:)

    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i piękny blog. Organizacja to podstawa aby mieć więcej czasu dla siebie :) Nic tylko korzystać.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :

    http://groszdogrosika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że chcesz podzielić się ze mną swoimi wrażeniami i przemyśleniami. Uprzejme, zachęcające i dodające odwagi słowa zawsze są publikowane. Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz.